CHOICE Finland IS BACK!!!!

Avainlippu, CHOICE Finland, Design from Finland, FI-Natura, hyvinvointi, JOY of Finland, Luonnon ja mielen rauha, Luonnonkosmetiikka, Poikkeusaika, Puhtaus ja ympäristöystävällisyys, Suomalaisuus, Tutkimus- ja kehitystyö, yrittäminen -

CHOICE Finland IS BACK!!!!

Mitä tapahtui – noin niin kuin omasta mielestä.

Huh!
 
Takanamme on yrityksemme rankimmat neljä kuukautta. Mutta tosiasia on, että ME OLLAAN TAAS PYSTYSSÄ.
 
On monen asian summa, että CHOICE Finland ajautui vaikeuksiin, mutta uskomme vahvasti, että haavoittuminen ja uudelleen nouseminen on hienoa draamaa bränditarinassamme. Yritimme liikaa, liian nopeasti. Toimimme yritysmaailmassa idealisteina – arvomaailma vei ja numerot unohtuivat. Brändityö ja brändin rakentaminen ovat taitolaji ja hetkellisesti me epäonnistuimme. Kuitenkin pääasia on, että CHOICE Finland -tarina jatkuu pienestä pyllähdyksestä huolimatta.
 
Tuotekehitys Suomessa on hyvin kallista puuhaa. Tuotimme lyhyessä ajassa yli kymmenen tuotetta. Tässä teimme virheen suunnittelemattomalla kasvustrategialla. Vauhtisokeus vaivasi. Myös kauppojen aukioloaikojen vapautuminen on muuttanut kuluttajien käyttäytymistä kovin ja ostamisen siirtyminen verkkoon pakotti uuden äärelle – nettiin haluavat nyt kaikki ja kilpailemme kansainvälisten, suurten verkkokauppojen kanssa.
 
Korona oli bisneksellemme paha niitti. Bisnes perustui siis asiakaskohtaamisiin messuilla ja näyttelyissä. Voi sanoa, että korona vei liiketoiminnaltamme pohjan pois. Rakentelimme maskit ja visiirit kasvoilla ständejä ja kovasta yrityksestä huolimatta tulos oli erittäin heikko. Kohtaamiset olivat kerta kaikkiaan vaikeita ja kiellettyjä - ihmiset välttelevät edelleen toisiaan virusta peläten.
 
Luonnonkosmetiikka-alalla kilpailu on kiristynyt. Kuitenkin CHOICE Finlandin vahvuutena on pitkä, yli kymmenen vuoden tuotekehitys. Sarjaa on jatkuvasti kehitetty kuluttajan palautetta kuunnellen ja luontoarvot edellä. Meillä on myös kyky käyttää suomalaista osaamista raaka-ainehankinnoissa, tuotekehityksessä, valmistuksessa ja tuotemuotoilussa. CHOICE Finland on brändinä rehellinen ja aito. Meidän työmme on ollut läpinäkyvää ja keskiössä on ollut aina kuluttaja.
 
Olemme tehneet puhelinmyyntiä CHOICE-käyttäjille nyt neljä kuukautta ja täytyy sanoa, että vuorovaikutussuhde teihin asiakkaisiin on syvä ja aito. Saimme niin paljon kannustusta puheluissa ja muissa yhteydenotoissa meileitse ja tekstiviestein. Te kannustitte meidät jatkamaan. Suomessa on tuhansia asiakkaita, jotka haluavat käyttää vain CHOICE-tuotteita haastavan ihon tai tuoksuherkkyyden vuoksi. Se on aivan mahtavaa!

 Matka jatkuu siis ja kiitos, kiitos ja kiitos!
 
Love,
 
Kauneusshop ja CHOICE Finland

PS. Tervetuloa tutustumaan uuteen Kauneusshop-verkkokauppaamme ja aivan uuteen JOY of Finland -tuotevalikoimaamme CHOICE Finland -sarjan rinnalla.


Jätä kommentti

Kommentit tarkistetaan ennen julkaisua